завод АНТОР
причеп для багі

ПРИЧЕПИ

УКРАЇНСЬКОГО

ВИРОБНИЦТВА

НАЙВИЩОЇ

ЯКОСТІ

фотогалерея
перехід_на_сторінку_на_російській_мові

Вибір причепа.

 Якщо Ви вирішили придбати причіп, в першу чергу необхідно визначити, який причіп Ви можете експлуатувати своїм автомобілем не порушуючи правила дорожнього руху . Для цього необхідно звернути особливу увагу на таку характеристику причепа як повна вага. Річ у тім, що водіям, які мають право керувати транспортними засобами категорій В, С і D, дозволяється управляти цими засобами також з причепом, повна вага якого не перевищує 750 кг . До управління транспортними засобами категорій В, С і D з причепами повна вага яких більше 750 кг допускаються водії, в посвідченні яких є відмітка категорії Е (Затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 8 травня 1993 року №340 із змінами і доповненнями постановами Кабінету Міністрів України від 06.12 1993 р.№980, від 18.10.1999г.№1919 і від 12.05.2004 р.№623).

Крім того, слід враховувати, що для безпечного руху причіп, якщо він не обладнаний гальмівною системою, повинен важити до половини ваги автомобіля - тягача і до 70 % від ваги тягача, якщо у причепа є система гальм . Точнішу цифру визначає підприємство - виробник Вашого автомобіля і її можна знайти в керівництві по експлуатації .

До цього можна додати, що причепи обладнані системою гальм, безпечніші в експлуатації - вони не впливають на автомобіль у разі екстреного гальмування, а у разі відриву причепа зупиняються самі завдяки системі аварійного гальма. Крім того , причепи з гальмівною системою збільшують строк служби і автомобіля-тягача , бо при гальмуванні колодки причепа працюють самі , а колодки автомобіля не змушені зупиняти додаткову вагу. В той же час причепи без гальмівної системи при перевантаженні можуть "занести" автомобіль на повороті, а , у разі відриву зчеплення , на тросах "аварійки" продовжують рух за автомобілем і можуть пошкодити йому бампер .

По якості причепа є декілька основних рекомендацій:

   У причепа два вразливі місця - дишло і цапфа колеса .Звертайте особливу увагу на дишло причепа, якщо воно виконане з тонкого металу (менш, або 2 мм ) від цього причепа краще відмовитися відразу . Оскільки навіть якщо не перевантажувати цей причіп дишло піддається підвищеним навантаженням і з часом може зруйнуватися ( На наших причепах цьому місцю в конструкції приділена особлива увага . Не розкриваючи усіх секретів можна сказати що дишло нашого причепа, навіть при найменшій вантажопідйомності , має підвищену міцність ).

    Друге вразливе місце - цапфа колеса . Цапфа це та частина осі причепа на яку встановлюються підшипники. Більшість виробників економлять на підшипниках і ступицях  встановлюючи так звану "копійчану" групу .Це сильно знижує міцність цього вузла. Велика відстань між підшипниками "копійки" створює великий "важіль" і кожен, хто експлуатував такі причепи, хоч раз але стикався з проблемою облому цапфи по внутрішньому підшипнику. В дорозі це дуже неприємний момент . Навіть, якщо колесо, що відірвалося, не наробить "біди", ремонт такого причепа на місці не можливий ( якщо Ви, звичайно, не возите з собою запасну вісь ).Крім того, такі підшипники вимагають змащування , підтяжки і підвищеної уваги до них унаслідок низької міцності. Ми дуже давно відмовилися від цього "дешевого" задоволення і встановлюємо тільки дворядні підшипники закритого типу які не потребують змащення.Необхідно також щоб ступиці були сталеві   (у нашему  варіанті  це  підсилені ступиці  з високоякісної  сталі)  .Все  діло  в  тому  , що  зараз  на  ринках  з'явилася дуже  велика  кількість  китайских  чугуних   ступиць .Важко  зрозуміти  , з  якого чугуна  вони  зроблені , але  при експлуатації  ці  ступиці    розриваються  на частини  що , погодьтесьтесь , може мати  дуже  неприємні  наслідки  для  участників  дорожнього руху

І ще один  момент - це товщина листового металу з якого виготовлений кузов причепа . При огляді причепа, який Ви хочете придбати, зверніть  на це особливу увагу . Адже дешевизна причепів, що продаються на ринку, повинна за рахунок чогось досягатися . Деякі виробники використовують для виготовлення бортів і підлоги причепа листовий метал завтовшки від 0,7 до 0,9 міліметрів що значно знижує ціну продукції, яка продається, але і значно знижує якість. Через декілька років такі борти і підлога  іржавіють і вимагають заміни . Наш завод  використовує  для  виготовлення  кузовів причепів тільки метал завтовшки 1,2 мм . Крім того, кузов у наших причепів зварний із заднім бортом, що відкривається і легко знімається .Зварна конструкція кузова не дозволяє при русі причепу "розхитувати" і ламати раму (зварні борти виконують роль "арок").

Гарантія виробника.

Гарантія на причепи , як і на всі транспортні засоби складає 18 місяців. Недавно побачив рекламу однієї Кременчукської фірми - там з гордістю написано , що у них гарантія складає 18 місяців , а у всіх інших виробників - 12.Досить смішна спроба очорнити конкурентів - гарантія у всіх виробників не менше ніж 18 місяців з дати продажу , це вимога закону , а не бажання завода-виробника.Доречі в цій рекламі написано , що це підприємство грунтує рами причепа і борти !!! Мені навіть на думку не спадало , що грунтовку рами і бортів необхідно рекламувати. Але і грунтовати можна по різному і різними матеріалами . Судячі з ціни цих причепів - грунт у них не самий дорогий.Ми для грунтовки і фарбування використовуємо матеріали вироблені на Україні , але з італійських комплектуючих. Вони перевірені часом - декілька причепів верталися на ТО - покриття на високому рівні. Крім того ми виробляємо причепи повністю оцинковані.

Подивіться нашу продукцію

!--Конец wrapper -->